flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про цивільну канцелярію

22 липня 2013, 15:41

ПОЛОЖЕННЯ

про цивільну канцелярію Малиновського районного суду міста Одеси

1. Загальні положення

1.   Цивільна канцелярія Малиновського районного суду міста Одеси (далі - суд) утворюється відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» і Положення про апарат Малиновського районного суду м. Одеси та є структурним підрозділом Малиновського районного суду міста Одеси.

2.      Цивільна канцелярія суду у своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексом законів про працю України, Цивільним процесуальним кодексом України, Кодексом адміністративного судочинства України, Законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу", "Про засади запобігання і протидії корупції" та іншими законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства та нормативними документами, що регламентують діяльність судових органів, Інструкцією з діловодства в місцевому загальному суді, наказами Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області, Інструкцією щодо користування персональним комп'ютером, Інструкцією користувача комп'ютерною програмою документообігу загальних судів «Д-3», Положенням про апарат Малиновського районного суду м. Одеси, Положенням про порядок користування автоматизованою системою документообігу Малиновського районного суду м. Одеси; Інструкцією про заходи пожежної безпеки у Малиновському районному суді м. Одеси, Загальними правилами поведінки державного службовця, Правилами поведінки працівника суду. Правилами внутрішнього трудового розпорядку для працівників апарату Малиновського районного суду м. Одеси, наказами і розпорядженнями голови суду та керівника апарату суду, а також цим Положенням.

3.       Загальний контроль за ефективністю діяльності цивільної канцелярії суду здійснює керівник апарату суду.

4.     За посадами до складу цивільної канцелярії суду входять працівники апарату суду (державні службовці та службовці), які закріплюються відповідним наказом керівника апарату суду.

5. Цивільну канцелярію суду очолює відповідальна посадова особа, визначена наказом керівника апарату суду з числа секретарів суду.

Відповідальна особа за організацію діяльності цивільної канцелярії суду здійснює організаційно-розпорядчі функції на виконання основних завдань, покладених на цивільну канцелярію, що визначені в цьому Положенні.

Відповідальна особа за організацію діяльності цивільної канцелярії суду несе персональну відповідальність за виконання цих завдань.

Відповідальній особі за організацію діяльності цивільної канцелярії суду безпосередньо підпорядковані працівники цивільної канцелярії-.

У разі тривалої відсутності (перебування у відпустці, на лікарняному, у відрядженні тощо) відповідальної особи за організацію діяльності цивільної канцелярії, тимчасове виконання її обов'язків покладається на працівника канцелярії наказом*, керівника апарату суду.                                    «

6.   Працівники цивільної канцелярії призначаються на посади і звільняються з посад керівником апарату суду.        ,

7.     Посадові та функціональні обов'язки працівників цивільної канцелярії суду визначаються керівником апарату суду.

Відповідальна особа за організацію діяльності цивільної канцелярії суду розподіляє обов'язки між працівниками канцелярії, а в разі службової необхідності здійснює перерозподіл обов'язків між ними. Працівники цивільної канцелярії підпорядковуються відповідальній особі з питань діяльності канцелярії в межах виконуваних ними обов'язків.

8.          Свою роботу цивільна канцелярія суду проводить в умовах налагодженої взаємодії з іншими працівниками апарату суду.

9.     Правовий статус працівників цивільної канцелярії суду визначається Законом України «Про судоустрій і статус суддів», Законом України «Про державну службу», іншими законами та нормативно-правовими актами України, відповідними положеннями та посадовими інструкціями.

2. Основні завдання цивільної канцелярії суду

1.       Основними завданнями цивільної канцелярії суду є забезпечення роботи з документами з моменту їх надходження чи створення в суді до відправлення або передання в архів, звернення до виконання судових рішень.

2.   Цивільна канцелярія суду відповідно до покладених на неї завдань здійснює:

2.1. ведення судової статистики у цивільних та адміністративних справах, своєчасне, достовірне та якісне складання й оформлення статистичних звітів;

2.2.  підготовку та своєчасну подачу відомостей за формами 6.1 та 6.2. (на виконання вимог Закону України «Про державний реєстр виборців») (до 5 числа щомісяця);

2.3.   ведення номенклатурних справ цивільної канцелярії суду;

2.4.   ведення контрольних та зведених контрольних виконавчих проваджень;

2.5.        контроль за поверненням цивільних та адміністративних справ, які були витребувані за ухвалами слідчого судді, суду про проведення вилучення з цивільної канцелярії суду;

2.6.  підготовку узагальнень роботи суду із звернення судових рішень до виконання у цивільних та адміністративних справах;

2.7.підготовку статистичних таблиць, довідок, інформації для використання в діяльності суду, на оперативних нарадах, при проведенні перевірок цивільної канцелярії суду, за зверненнями інших відомств;

2.8.  проведення аналізу даних судової статистики з визначенням тенденцій динаміки основних показників цивільного та адміністративного судочинства;

2.9.      забезпечення зберігання судових справ та інших матеріалів та своєчасної передачі їх за належністю;

»

2.10.      ведення обліку видачі справ з архіву цивільної канцелярії суду;

2.11.     ведення реєстру та заповнення обліково-статистичних карток у комп'ютерній програмі документообігу загальних судів «Д-3»;

2.12.      підготовку та надання для ознайомлення справ відповідно до поданих заяв після отримання відповідного погодження у встановленому порядку;

2.13.        облік виконавчих документів, які передаються до Державної виконавчої служби (відповідно до Інструкції);

2.14.     ведення обліку запитів, заяв, підготовку відповідей на них та передачу їх до відділу видачі судових рішень (згідно реєстру);

2.15.     підготовку судових справ матеріалів за скаргами, запитами, поданнями для направлення їх до апеляційного суду Одеської області, Одеського апеляційного адміністративного суду. Одеського окружного адміністративного суду;

2.16.      ознайомлення суддів з апеляційними скаргами;                                     ,

2.17.     прийом справ із судів апеляційної та касаційної інстанції, внесення інформації до КП «Д-3»;

2.18.             своєчасне та якісне звернення судових рішень до виконання, ведення їх обліку, забезпечення відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання, своєчасне приєднання до судових справ повідомлень про стан їх виконання;

2.19.         контроль за своєчасною здачею цивільних та адміністративних справ до канцелярії суду, проведення аналітичної роботи щодо строків здачі справ до канцелярії суду, підготовку пропозицій з удосконалення цієї роботи, надання керівнику апарату суду інформації про випадки порушення термінів здачі справ до канцелярії суду;

2.20.    перевірку відповідності документів у судових справах опису справ;

2.21.      своєчасне виготовлення копій судових рішень, інших документів у судових справах відповідно до поданих заяв;

2.22.    підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки;

2.23.    ведення обліку та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та компетентних органів іноземних держав у цивільних та адміністративних справах.

3. Права цивільної канцелярії суду

3. Цивільна канцелярія суду має право:

3.1.   вивчати документи, інші матеріали, що стосуються роботи цивільної канцелярії суду і надавати відповідні пропозиції та рекомендації з метою її удосконалення;

3.2.    вносити обгрунтовані пропозиції керівнику апарату^ суду для обговорення на зборах суддів, нарадах працівників апарату суду щодо розв'язання проблемних питань організації роботи цивільної канцелярії суду, покращення умов, удосконалення форм і методів роботи, забезпечення налагодженої взаємодії з працівниками апарату суду;

3.3.   отримувати від працівників апарату суду та суддів інформацію, необхідну для виконання своїх завдань та обов'язків.

4. Відповідальність цивільної канцелярії суду

1. Відповідальність працівників цивільної канцелярії суду визначається чинним законодавством та відповідними посадовими інструкціями працівників апарату суду.

5. Заключні положення

До цього Положення можуть вноситися доповнення та зміни за погодженням з головою суду, що затверджуються керівником апарату суду.