Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
про адміністративну канцелярію Малиновського районного суду міста Одеси
1. Адміністративна канцелярія Малиновського районного суду міста Одеси (далі - суд) є структурним підрозділом Малиновського районного суду міста Одеси.
2. Адміністративна канцелярія суду у своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексом законів про працю України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу", "Про засади запобігання і протидії корупції" та іншими законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства та нормативними документами, що регламентують діяльність судових органів, Інструкцією з діловодства в місцевому загальному суді, наказами Державної судової адміністрації України та територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області, Інструкцією щодо користування персональним комп'ютером, Інструкцією користувача комп'ютерною програмою документообігу загальних судів «Д-3», Положенням про апарат Малиновського районного суду м. Одеси, Положенням про порядок користування автоматизованою системою документообігу Малиновського районного суду м. Одеси; Інструкцією про заходи пожежної безпеки у Малиновському районном/ суді м. Одеси, Загальними правилами поведінки державного службовця, Правилами поведінки працівника суду, Правилами внутрішнього трудового розпорядку для працівників апарату Малиновського районного суду м. Одеси, наказами і розпорядженнями голови суду та керівника апарату суду, а також цим Положенням.
3. Загальний контроль за ефективністю діяльності адміністративної канцелярії суду здійснює керівник апарату суду.
4. За посадами до складу адміністративної канцелярії суду входять працівники апарату суду (державні службовці та службовці), які закріплюються відповідним наказом керівника апарату суду.
5. Адміністративну канцелярію суду очолює відповідальна посадова особа, визначена наказом керівника апарату суду з числа секретарів суду.
Відповідальна особа за організацію діяльності адміністративної канцелярії суду здійснює організаційно-розпорядчі функції на виконання основних завдань, покладених на адміністративну канцелярію, що визначені в цьому Положенні.
Відповідальна особа за організацію діяльності адміністративної канцелярії суду несе персональну відповідальність за виконання цих завдань.
Відповідальній особі за організацію діяльності адміністративної канцелярії суду безпосередньо підпорядковані працівники цієї канцелярії.
У разі тривалої відсутності (перебування у відпустці, на лікарняному, у відрядженні тощо) відповідальної особи за організацію діяльності адміністративної канцелярії, тимчасове виконання її обов'язків покладається на працівника^ канцелярії ^ наказом керівника апарату суду. •
6. Працівники адміністративної канцелярії призначаються на посади і звільняються з посад керівником апарату суду. і
7. Посадові та функціональні обов'язки працівників адміністративної канцелярії суду визначаються керівником апарату суду.
Відповідальна особа за організацію діяльності адміністративної канцелярії суду розподіляє обов'язки між працівниками канцелярії, а в разі службової необхідності здійснює перерозподіл обов'язків між ними. Працівники адміністративної канцелярії підпорядковуються відповідальній особі з питань діяльності канцелярії в межах виконуваних ними обов'язків.
8. Свою роботу адміністративна канцелярія суду проводить в умовах налагодженої
взаємодії з іншими працівниками апарату суду.
*
9. Правовий статус працівників адміністративної канцелярії суду визначається Законом України «Про судоустрій і статус суддів», Законом України «Про державну службу», іншими законами та нормативно-правовими актами України, відповідними положеннями та посадовими інструкціями. .
2. Основні завдання адміністративної канцелярії суду
1. Основними завданнями адміністративної канцелярії суду є забезпечення роботи з документами з моменту їх надходження чи створення в суді до відправлення або передання в архів, звернення до виконання судових рішень (постанов).
2. Адміністративна канцелярія суду відповідно до покладених на неї завдань здійснює:
2.1. ведення судової статистики у справах про адміністративні правопорушення, своєчасне, достовірне та якісне складання й оформлення статистичних звітів;
2.2. ведення номенклатурних справ адміністративної канцелярії суду;
2.3. ведення контрольних та зведених контрольних виконавчих проваджень;
2.4. прийом, реєстрацію, облік і зберігання речових доказів, що надходять до суду, у справах про адміністративні правопорушення;
2.5. контроль за поверненням адміністративних справ, які були витребувані за ухвалами слідчого судді, суду про проведення вилучення з адміністративної канцелярії
2.6. підготовку узагальнень роботи суду із звернення судових рішень до виконання у справах про адміністративні правопорушення;
•
2.7. підготовку статистичних таблиць, довідок, інформації для використання в діяльності суду, на оперативних нарадах, при проведенні перевірок адміністративної канцелярії суду, за зверненнями інших відомств;
2.8. проведення аналізу даних судової статистики з визначенням тенденцій динаміки основних показників адміністративного судочинства;
2.9. забезпечення зберігання судових справ та інших матеріалів та своєчасної передачі їх за належністю; »
2.10. ведення обліку видачі справ з архіву адміністративної канцелярії суду;
2.11. ведення реєстру та заповнення обліково-статистичних карток у КП «Д-3»;
2.12. підготовку та надання справ для ознайомлення відповідно до поданих заяв після отримання відповідного погодження у встановленому порядку;
2.13. облік виконавчих документів, які передаються до Державної виконавчої служби (відповідно до Інструкції);
2.14. ведення обліку запитів, заяв та підготовку відповідей на них, передачу їх до відділу видачі судових рішень (згідно реєстру);
2.15. своєчасне та якісне звернення судових рішень (постанов) до виконання, ведення їх обліку, забезпечення відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання, своєчасне приєднання до судових справ повідомлень про стан їх виконання;
2.16. контроль за своєчасною здачею справ про адміністративні правопорушення до канцелярії суду, проведення аналітичної роботи щодо строків здачі справ до канцелярії суду, підготовку пропозицій з удосконалення цієї роботи, надання керівнику апарату суду інформації про випадки порушення термінів здачі справ до канцелярії суду;
2.17. перевірку відповідності документів у судових справах опису справ;
2.18. своєчасне виготовлення копій судових рішень (постанов), інших документів із судових справ відповідно до поданих заяв;
2.19. підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки.
3. Права адміністративної канцелярії суду
3. Адміністративна канцелярія суду має право:
3.1. вивчати документи, інші матеріали, що стосуються роботи адміністративної канцелярії суду і надавати відповідні пропозиції та рекомендації з метою її удосконалення;
3.2. вносити обґрунтовані пропозиції керівнику апарату суду для обговорення на зборах суддів, нарадах працівників апарату суду щодо розв'язання проблемних питань організації роботи адміністративної канцелярії суду, покращення умов, удосконалення
форм і методів роботи, забезпечення налагодженої взаємодії з працівниками апарату суду;
•
3.3. отримувати від працівників апарату суду та суддів інформацію, необхідну для виконання своїх завдань та обов'язків.
4. Відповідальність адміністративної канцелярії суду
1. Відповідальність працівників адміністративної канцелярії суду визначається чинним законодавством та відповідними посадовими інструкціями працівників апарату суду.
До цього Положення можуть вноситися доповнення та зміни за погодженням з головою суду, що затверджуються керівником апарату суду.